بازدید سرپرست اداره‌کل زندان‌های خوزستان از پروژه جدید زندان بهبهان

هاشم نیا سرپرست اداره کلزندان های استان با حضور در محل پروژه جدید زندان بهبهان، از مراحل ساخت این پروژه بازدید و در جریان آخرین پیشرفت آن قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خوزستان ، هاشم نیا سرپرست اداره کل زندان های استان با حضور در محل پروژه جدید زندان بهبهان، از مراحل ساخت این پروژه بازدید و در جریان آخرین پیشرفت آن قرار گرفت. این پروژه با هدف ارتقاء سطح خدمات ارائه شده به زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان بهبهان ، در حال ساخت است و با اتمام آن ، فضای زندان موجود به طور کامل تغییر خواهد کرد.
هاشم نیا در این بازدید ، با تاکید بر ضرورت تسریع در اتمام پروژه ، گفت: " این پروژه گامی مهم در راستای ارتقای سطح خدمات و کاهش جمعیت کیفری زندان بهبهان است و با اتمام آن ، شرایط مناسب تری برای زندانیان فراهم خواهد شد. " وی با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های اشتغال و آموزش در این زندان جدید ، گفت: " با ایجاد فضای جدید و مناسب ، می‌توانیم برنامه‌های اشتغال و آموزش را به طور موثر تر اجرا کنیم و به تربیت و اصلاح زندانیان کمک کنیم و در راستای بازگشت موفق آنها به جامعه ، گام برداریم. "
همچنین در این بازدید ، مباحثی مختلف در زمینه ی مراحل ساخت ، طراحی و امکانات پروژه جدید زندان بهبهان ، مورد بررسی و بحث و گفتگو قرار گرفت.

انتهای پیام /.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha